Spring naar inhoud

Financiële administratie

Financiële administratie 


Bij ons komt het nog steeds voor dat ondernemers binnenkomen met een schoenendoos vol documenten. Maar de meeste ondernemers leveren hun administratie redelijk geordend bij ons in, en wij zorgen voor de verwerking tot en met de belastingaangifte. Meestal komt de ondernemer maandelijks of per kwartaal met de administratie langs, afhankelijk van de BTW-aangiftetermijn. Wij verwerken deze administratie en dienen de BTW-aangifte in. Het voordeel hiervan is dat onze klanten na elke BTW-aangifte een duidelijk financieel overzicht hebben. We kunnen altijd een overzicht verstrekken of deze per e-mail verzenden.

Je bent echter niet gebonden aan de BTW-aangiftetermijn. Als je vaker en regelmatiger overzicht wilt hebben, kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om wekelijks je gegevens aan ons te verstrekken. Daarnaast bieden we ook de mogelijkheid om alles zelf online in te voeren via ons online boekhoudprogramma, Snelstart. Steeds meer ondernemers maken gebruik van online boekhouden met ondersteuning van ons.

Jaarlijks stellen wij een jaarverslag op, dat we met de klant bespreken. Ons uitgangspunt is dat dit jaarverslag bedoeld is voor de klant, dus het moet begrijpelijk zijn. Als de klant het na het bespreken niet begrijpt, hebben wij ons werk niet goed gedaan.

Heb je behoefte aan een vakman die jou als ondernemer ondersteunt? Neem dan contact met ons op via 0592-350915 of vul het contact formulier in

Boekhouder